Перейти к основному содержимому

Xavfsizlik va ma’lumotlarni himoya qilish

Ishonchli qurilmalarni qanday tekshirish / olib tashlash mumkin?

Payme akkauntingizga bog'langan ishonchli qurilmalarni tekshirish uchun "Sozlamalar" - "Xavfsizlik" - "Ishonchli qurilmalar" bo'limiga o'ting. Siz xuddi shu bo'limda qurilmani o'chirib tashlashingiz mumkin.

Xavfsizlik parolimni qanday tiklashim mumkin?

Ilovani kiritishda PIN kodni kiritmang, aksincha o'ng yuqori burchakdagi "Parolni kiritish" tugmasini bosing. Sizning telefon raqamingiz va parolni kiritish maydoni paydo bo'ladi, pastda "Parolni unutdingizmi" tugmachasini ko'rasiz. Uni bosing, tizim sizga yangi parolni kiritishni va uni tasdiqlashni taklif qiladi. Yangi parol kamida 6 ta belgidan iborat bo'lishi kerak. Keyinchalik, tasdiqlash kodini kiritish uchun maydon bilan yangi bo'lim ochiladi. Kodni SMS orqali olganingizdan so'ng, uni tegishli maydonga kiritishingiz kerak (odatda kod SMS-dan avtomatik ravishda almashtiriladi, ammo agar bunday bo'lmasa, uni qo'lda kiritishingiz mumkin). Yangi parolni o'rnatganingizdan so'ng, "Finish" tugmasini bosing, siz raqam va parolni kiritish uchun maydonga yo'naltirilasiz. Yangi yaratilgan parol "Parol" maydoniga kiritilishi kerak va "Finish" tugmasini bosing. Agar qurilmaga ishonchli bo'lmasa, siz boshqa kirish kodini olasiz.

Qanday qilib mening kartam ulanganligini tekshirish/olib tashlashim mumkin?

"Mening kartalarim" bo'limiga o'ting, kerakli kartani bosing. Siz karta funktsiyalari yonida katakchani ko'rasiz, ro'yxatdan "Karta sozlamalari"ni tanlang. Ushbu bo'limda "Hisob qaydnomalari" mavjud, bu yerda siz bog'langan raqamlarni tekshirishingiz, shuningdek ularni uzishingiz mumkin.

Agar parolimni unutgan bo'lsam nima qilish kerak?

Ilovani kiritishda PIN-kodni kiritmang, aksincha, yuqori o'ng burchakdagi "Parolni kiriting" tugmasini bosing. Sizning telefon raqamingiz va parolni kiritish maydoni paydo bo'ladi, pastda "Parolni unutdingizmi" tugmachasini ko'rasiz. Uni bosing, tizim sizga yangi parolni kiritishni va uni tasdiqlashni taklif qiladi. Yangi parol kamida 6 ta belgidan iborat bo'lishi kerak. Keyinchalik, tasdiqlash kodini kiritish uchun maydon bilan yangi bo'lim ochiladi. Kodni SMS orqali olganingizdan so'ng, uni tegishli maydonga kiritishingiz kerak (odatda kod SMS-dan avtomatik ravishda almashtiriladi, ammo agar bunday bo'lmasa, uni qo'lda kiritishingiz mumkin). Yangi parolni, parolni o'rnatganingizdan so'ng, "Finish" tugmasini bosing, siz raqam va parolni kiritish uchun maydonga yo'naltirilasiz. Yangi yaratilgan parol "Parol" maydoniga kiritilishi kerak va "Finish" tugmasini bosing.

Nega doimo SMS-kodni kiritish kerak?

To'lovning ma'lum chegaralari mavjud. Agar ortiqcha yuk bo'lsa, unda to'lovni tasdiqlovchi SMS keladi. Shuningdek, siz birinchi marta o'z hisobingizga kirganingizda, to'lashda sizga tasdiqlash kerak.

Men firibgarlar tomonidan aldanib qoldim, mablag'imni qanday qilib qaytarib olishim mumkin?

Siz maslahat olish uchun Payme qo'llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qilishingiz kerak.

Nima uchun har safar ilovani ochganimda unda telefon raqami talab qilinadi?

Ilovada avtorizatsiya qilishda "Chet el qurilmasi" katagiga belgi qo'ymang.