Akkaunt - ro’yxatdan o’tish, faollashtirish, foydalanish

Kartani qanday qo'shish kerak?

Payme'ga o'ting, "Mening kartalarim" tugmasini bosing, ekranning pastki qismida qo'shish belgisi "+" mavjud. Uni bosing, shunda sizga quyidagilar kerak bo'ladi: karta raqamini kiriting - kartaning amal qilish muddati - nomi (nomi har qanday bo'lishi mumkin) - "Bajarildi" tugmasi. Yoki siz "Karta raqami" yozuvining o'ng tomonidagi tugmani bosish orqali kartani skanerlashingiz mumkin, bu holda barcha ma'lumotlar avtomatik ravishda joylashtiriladi.

Kartani qanday faollashtirish mumkin?

"Mening kartalarim" bo'limiga o'ting, kerakli kartani bosing, kartadagi bir qator funktsiyalar paydo bo'ladi. "Kartani faollashtirish" ni tanlang, faollashtirish uchun SMS ushbu kartaga SMS xabarnomalar ulangan raqamga keladi.

SMS-xabarnoma qanday yoqiladi?

Siz UZCARD uchun SMS-xabarlarni istalgan bankomatda, Humo kartalari uchun - kartani chiqargan bankda ulashingiz mumkin.

Nima uchun VISA kartasini qo'sha olmayman?

Biz Payme xizmatini takomillashtirish ustida ishlayapmiz. Tez orada Visa kartasini qo'shish mumkin bo'ladi.

Karta bloklangan, uni qanday qilib blokdan chiqarish mumkin?

Siz kartangizga xizmat ko'rsatadigan bank bilan bog'lanishingiz kerak.

SMS-kod kelmasa nima qilish kerak?

Birinchidan, telefon raqami faol ekanligiga ishonch hosil qiling. Kod SMS orqali kelmasligi sabablari orasida:

  1. raqam aloqa operatori tomonidan bloklangan;
  2. noto'g'ri ulanish, odatda qurilmani qayta yoqish yordam beradi,
  3. bankomatda yoki bankda telefon raqamini noto'g'ri kiritganligi sababli SMS noto'g'ri raqamga o'tadi, buning uchun siz SMS-xabarni to'g'ri raqamga qayta ulab qo'yishingiz kerak
  4. mobil qurilma xabarni bloklaydi, buning uchun SMS sozlamalari quyidagidan bir bo'limini qidirish kerak: Bloklangan, Spam, Qora ro'yxat.
  5. Agar mobil qurilmada ikkita SIM-karta bo'lsa, unda SIM-kartalarni qayta joylashtirib ko'ring.

"Ushbu akkaunt bo'yicha operatsiyalar bloklangan" degani nimani anglatadi?

Firibgarlikda gumon qilinganligi sababli akkaunt bloklangan.

Agar Google Play-da yangilanishlar ko'rinmasa nima qilish kerak?

Ilovani o'chirib tashlab, uni qayta yuklab olib ko'ring.

Nega men siz yuborgan login oldiga parolni yozganimda tizim parol noto'g'ri deb aytadi?

Biz sizning Payme hisob qaydnomangizga kirish uchun parol yubormaymiz, ro'yxatdan o'tayotganda yoki parolni tiklashda siz o'zingiz o'ylab topasiz. Parolni tiklash 6-bo'limda tasvirlangan.